Functie

Als office manager ben jij de verbinder tussen de klant, MADURO. en onze (freelance) trainers. Je houdt je o.a. bezig met planningstaken, ondersteund onze trainers bij het voorbereiden op de trainingen en houdt onze social media up to date.

Klanten kunnen met hun vragen bij je terecht, hierbij lukt het jou om met behulp van de kennis en ervaring die je hier opdoet een passend advies / antwoord te vinden.

Je bent een ondersteuner voor de collega’s op kantoor. Dit betekent dat je de ene keer mee zult helpen bij het ontwikkelen van een online training en een andere dag mee gaat met één van onze trainers naar een training.

Wat bieden wij jou

Binnen MADURO. vinden we het belangrijk dat jij op je plek zit. Wij bieden jou dan ook doorgroeimogelijkheden op diverse gebieden. Daarnaast is er de mogelijkheid voor het volgen van extra cursussen/opleidingen. We zorgen voor een passend salaris afhankelijk van werkervaring, opleidingsniveau en leeftijd. En als laatste bieden wij een gezellige, leerzame werkomgeving met veel vrijheid voor eigen initiatief.

Wat zoeken wij in jou

De juiste match is ontzettend belangrijk. Wat wij belangrijk vinden;

– Je bent creatief;
– Je bent enthousiast;
– Je weet vragen om te zetten in een concrete leerbehoeftes;
– Je neemt graag verantwoordelijkheden;
– Je durft risico’s te nemen (en daarvan te leren);
– Je kunt goed zelfstandig werken.

Lijkt het je leuk om bij MADURO. te komen werken? Laat het ons weten!

Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Renée van Assen (r.van.assen@mtnc.nl).